BIBLIOGRAFIA
- AGUILERA, B., GÓMEZ, J., MOROLLÓN, M. i ABAD, J. (2004). Educación intercultural. Anàlisis y resolución de conflictos. Madrid: Editorial Popular.
- ALART, N. I RUAIX, J. (2008). Recursos TIC per a la tutoria en l’educació secundària: una visió pràctica a partir de la multiplicitat d’intel·ligències dels alumnes. Barcelona: UOC.
- BABÍO, M. i NEVARES, J. (1997). La función tutorial: el trabajo del tutor con los alumnos y las familias. A E. Martín i V. Tirado (Coords.). La orientación educativa y profesional en la educación secundaria. Barcelona: ICE-UB/Horsori.
- CASAMAYOR, G. (Coord.). (1998). Cómo dar respuesta a los conflictos. La disciplina en la enseñanza secundaria. Barcelona: Graó.
- GINER, A. i PUIGARDEU, O. (2008). La tutoría y el tutor. Estrategias para su práctica. Barcelona: Horsori Editorial.
- MARTÍNEZ, M, (2003). La convivencia en los centros de secundaria. Estrategias para abordar el conflicto. Bilbao: Desclée de Brouwer.
- ORTEGA, R. (2000). Educar la convivencia para prevenir la violencia. Madrid: Aprendizaje. Antonio Machado Libros.
- PRIETO, A. i GUZMÁN, M. (2010). Cómo mejorar la convivencia. Talleres y Tutorías para secundaria. Madrid: Editorial CCS.
- SEGURA, M.; EXPÓSITO, J i ARCAS, M. (2003). Educació Secundària Obligatòria. 1r cicle. Programa de competència social. Habilitats cognitives, valors morals i habilitats socials. Barcelona: Departament d’Ensenyament, Generalitat de Catalunya.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada