diumenge, 25 de març del 2012

FASE 4: SEGUIMENT I ANÀLISI DELS RESULTATS

Objectius:

·     Realitzar  un  seguiment  de les  sessions de tutoria i avaluar el procés d’ensenyament i aprenentatge, així com de la idoneïtat dels materials elaborats.

·          Millorar la convivència de la classe i les relacions personals.

·        Col·laborar amb l’equip d’orientació en la detecció de problemes que puguin sortir a l’hora de treballar el projecte de convivència, i aportar idees o solucions.

·            Avaluar tot el treball desenvolupat.


Destinataris/àries:

Centre, equip psicopedagògic, professorat i alumnat.


Activitats i continguts:

·    Observació a l’aula d’algunes sessions preparades, i desenvolupades pels tutors, per detectar possibles dificultats o poder realitzar propostes de millora.

·      Elaboració d’un qüestionari per als professors on es pugui recollir les seves impressions sobre les sessions de tutoria, les seves avantatges, les dificultats que troben o de problemàtiques que hagin sorgit.

·      Reunió amb els professors, després de l’anàlisi de tota la informació, per donar pautes i recomanacions per a millorar la pràctica docent.

·         Reunió  amb  el  departament  d’orientació  i  l’equip  directiu  per  avaluar  la  idoneïtat  del projecte desenvolupat, possibles dificultats o problemes sorgits i valoració de la possibilitat de continuïtat futura del projecte.

·        Elaboració d’un informe final, en el que figuri l’anàlisi del centre, les intervencions portades a terme, l’avaluació i la valoració del projecte, i les propostes de futur o recomanacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada